tisdag 27 november 2012

En vecka senare..



Helgen som gått oss förbi tillbringade vi p Hönö:) där var det inflyttningsfest hos Jessica & Daniel som var dragplåstret men vi lyckades även klämma in lite syster, Saga, mormor, Sara & Patrik och lilla Milo, Karin & Jonas med barn så det var mysigt.. Hela helgen vart en fest å det var längesen vilket kändes på kroppen.. Men kul var det!!!

Nu ska jag äta å tvätta kläder.. Gard å Odd ska ge sig på det sista av fläktkassan i taket så att dom även får spacklat o målat den i samma släng:))

Här har det förresten kommit en del snö och mer ska det komma! Härligt, blir lite mildare å ljusare då!

Kram så länge, sätter stor pris på era små kommentarer även om jag inte alltid svarar! Ska bli bättre på det;)

/ Therese












2 kommentarer:

  1. Första gången som jag hälsar på här hos dig och det ser ut att vara ett spännande husprojekt. :)

    Nu ska jag kika vidare i dina andra inlägg. :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Va kul:)) nu har jag oxå funnit dig å ska ta mig en titt till frukosten imorgon:) nu måste jag lägga in ett nytt inlägg, var ju några dagar sen;) hoppas vi snart pratas igen!
      Kram Therese

      Radera