tisdag 20 november 2012

Julklapp, julpynt

Ja det vad som dagen har bjudit på hittills:)
Blir ju inte så mycket julklappar till allt å alla detta året då varenda krona går till huset men en liten fis ska få julklappar å det e såklart min systerdotter Saga:) och av sin moster ska hon få det hon verkligen önskar sig, en Rapunzel Barbie med lila klänning ( väldigt viktigt ) en härlig morgonrock, tofflor, trosor och kanske några glitterpennor, då tror jag hon ska bli nöjd;)
När jag ändå var igång idag unnade jag mig några fina stjärnor att hänga i min trollhassel till jul.. Kanske dom får hänga där efteråt oxå, gillar stjärnor;) dessa köpte jag hos min vän som precis öppnat sin alldeles egen lilla butik på Strømmen storsenter.. Där blir det shopping när vi får råd men just nu blir det inget mer än små bidrag då då.. (som idag 20 kr :))) ha ha) men men... Man måste ju få den rätta känslan i huset så man inte köper en massa som inte passar in eller man hinner tröttna på innan man ens har haft det framme..

På vägen hem fick jag handlat ett stooort parti blöjor som en i Sverige ville ha då blöjorna är billigare i Norge ( tänka sig !! )

I huset har det nu börjat spacklas, känns helt underbart att det börjar gå mot slutet i allt detta helv..es damm av alla dess slag, verktyg å material som ligger ÖVERALLT !!! Men nu får man bara bita ihop å hålla ut;)

As we speak håller Gard å Co. på med att göra klart dom där balkarna i taket..
Jag sitter å tittar på å ska snart åka å duscha..
Ha en fortsatt skön kväll!

Kram
Therese










2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Härligt att börja se slutet på renoveringskaoset =))
    Åh vad fina de där stjärnorna var!

    Kram & natti

    SvaraRadera
  2. Ja catta, du anar inte!!! Tänk att väggar å tak är färdig målade i slutet av nästa vecka:)))
    Ja dom va väl lite söta?! Tänkte hänga dom i lite trollhassel i fönstret! Gud så mysigt å fint ni har fått det hemma! Kikar in varje dag å kollar läget:) kram på dig å dina;)

    SvaraRadera