onsdag 14 november 2012

Godä godä:) (danska)

Har det senaste suttit och drömt i bilen påväg hem från jobbet om hur jag kommer hem till huset å allt e färdigt.. Vilken härlig dröm, Vilken lycka! Men det varar ju bara tills man sätter fötterna innanför dörren:( men å andra sidan så går det ju bara åt rätt håll nu! Gard å hans pappa jobbar på med kassen i taket, jag ska få på manchetter runt rören på badet å kladda med mer membran.. Rörläggaren har vart här idag å installerat toakassen som kommer vara inbyggd bakom toaletten.. Så nu kan vi täcka där:)
Gards pappa har hämtat å staplat massa ved utanför så det e skönt å veta att man har det nära, går ju några träd i veckan;) trädkramare numera!
På måndag ska Ä N T L I G E N elektrikern komma! Tjohej:)))
Då kan vi äntligen sätta på golv- värmen å få varmvatten:) vi har som mål att bli så gott som färdiga med allt av rätting av väggar, gips, isolering å membran innan måndagen! Vi behöver bara lite hjälp så ska nog det gå bra!

Annars känner jag mig som en zombie, trött å slö, märker att man inte får i sig det man behöver när man prioreterar hus, jobb å kanske en dusch emmellanåt;)
Men.. nu e det liksom inte långt kvar (enligt mina beräkningar) så man får bara hålla ut:)

Ha en skön kväll!
Kram
Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar