måndag 3 december 2012

Mildare my ass! Ü

Ja det vart ju det jag trodde, att det skulle bli lite mildare å snö å sol.. Tji fick jag..
Nu precis när jag kom hem var det
härliga -19 grader ute, brr..
Våra fantastiska fönster från 50-talet och 80- talet fryser på utsidan och lite inne i mitten, vissa ser vi inte ut ur..
Men tack å lov så har vi faktiskt (äntligen!!!) fått igång golvvärmen nere i hela första plan så det är faktiskt ganska varmt i huset nu:))


Måste dela med mig av nåt så vanligt men otroligt mysigt, vi har ju rådjur som vassar runt i våran trädgård och häromdagen kunde vi bara stå å se på det när det gick precis utanför fönstret.. Terapi:)

Idag har Gard o Odd fått upp våtrumsplattor på badet uppe och imorgon ska vi åka å köpa kakel:)) om man bara visste vad man vill ha, sjukt mycket att välja mellan!! Men det blir väl vita stora på väggen och nåt grått på golvet.. Snart dags för tak lister och efter det kan vi lägga golvet(om vi bara hade ett) ... Ja nu är det mycket att ta i.

Blir så avundsjuk på alla andra därute som myser å njuter av advent, familj å vänner på glöggmys å pepparkaksbak..
nästa år är det väl min tur;)

Hoppas ni har det fint som rackarn å är varma å goa framför en brasa el kanske i armkroken på nån:)

Stor kram å god natt

Therese












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar