lördag 20 oktober 2012

Tv å 12- timmars vila..

Herregud vad glad man kan bli för att få in tv i huset!! :) ja som jag sagt tidigare så är det lätt att ta saker å ting för givet.. Nu känner jag mig tacksam för minsta lilla..
Nedan är en finfin bild på en finfin lösning som gjorde att vi fick tv.

Igår fick jag å Gard gipsat lite i xtra rummet, var på jessheim å handlade en vit tjock papp som ska sitta bak våran liggande träpanel på utvalda väggar.. På eftermiddagen vid fem fick vi besök från kolbotn, Kristine & Joakim med barn.. Det var längesen vi såg dom så det vart kos! Vi tog en kik runt i huset å satte oss ner med lite pizza.. Efter att dom åkt kom John blund lite tidigare än vanligt å jag slocknade halv åtta.. Vaknade härligt utvilad idag 12 timmar senare:))) nu blir det att fortsätta där vi avslutade igår.. Ha en fantastisk dag!

Kram
Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar