onsdag 17 oktober 2012

Sliten å trött..

Ja det börjar kännas att man stått i många veckor nu..
Känner att det värker lite här å var men men, man får lida lite till, typ lika länge till minst:P
Man sover ju inte så där väldigt mycket å går runt å smågäspar på jobbet..

Nästa vecka ska centret jag jobbar på ha nyöppning, det kommer då vara Norges största köpcenter MEN bara för några månader eftersom dom bygger ännu större i Kristiansand!
Ska bli väldigt kul att frossa i alla grymma butiker i framtiden och inte minst se min vän öppna sin första butik! Hon har nätbutik nu å vill man lika in där så kan man gå in på www.bellasemne.com så länge..
Annars går livet sin lilla gång men tyvärr alldeles för fort!!! Det är ju mindre än 2 månader kvar till jul! Hoppas så innerligt att vi är färdiga med första plan då så vi kan
ta emot besök! Det är i alla fall the plan:)) man måste ju vara optimist;)

Imorse hade vi besök av elektriker som ska komma snart å kolla att är som det ska å koppla på oss på nya skåpet mm å då är duschen bära hoppas jag:)
Till helgen är jag ledig och då kan å ska vi få till massa hoppas jag, vi ska i alla fall i teorin kunna få upp resten av gipsen å så för nu är i stort sett all el där sen ska va..

Nä nu ska här duschas, å inte blir set här tyvärr:( men men, ska man vara fin å ren får man vaska av skiten där man är välkommen att göra det;)

Idag är bilden tagen på vår lilla krok där vi intar föda..

Over and out

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar