lördag 6 oktober 2012

Lyx toan ;))

Ja efterfrågan ger resultat vännen;)
Lägger ut en bild på vårt provisoriska bad som bara innehåller toa för tillfället:)
Annars har helgen hittills handlat om att flytta det sista från lägenheten å garage och städa ut vilket jag aldrig mer vill göra, nästa gång ska nån få städa å köra allt för mig! Jag kan packa ner och upp :))
Det som känns bra nu är att vi kan lägga all fokus på huset!
Imorgon blir det nog att ta tag i div småsaker som måste och borde göras innan vi fortsätter med det stora.
Jag säger god natt så länge!

Kram
Therese

3 kommentarer:

  1. Bättre än utedass ändå ;)

    Ha en go söndag gumman!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Jo;)
    Ha en toppensöndag du med:))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha jag tror jag dör
    Syster

    SvaraRadera