fredag 31 augusti 2012

Ska bara..

Ja det är liksom lite sånt där "ska bara" kvar nu innan vi kan börja bygga upp igen, sånt som måste göras, behövs göras och sånt som är bra att göra..
Igår var jag och "reserverade" kök på elkjøp/elgiganten och kollade på golv på Bauhaus och Ikea..
Vi har hela tiden vart sugna på trägolv/parkett men nu börjar det nästan luta mot laminat då man sliter så fruktansvärt på golvet i kök och vardagsrum, och inte minst priset.. Vi har ju en del att renovera så kan man spara nånstans utan att det blir helt blä så gör man ju helst det:)
Ja det är inte klokt vad man ändrar sig, har faktiskt haft nära-kräk-upplevelse när jag har tänkt på laminat innan;)
Ja ja..

För övrigt i mitt liv så har jag idag fått nytt jobb:))
Jag är nu fast avdelningsledare för barn- avdelningen på H&M på Strømmen storsenter:)
Fram tills nu har jag jobbat på Jessheim, och har sista dagen där imorgon.. Något vemodigt:( men kul med en nystart på en annan butik!
Heja mig;)

Gard har åkt på en härlig förkylning där jävla jobbig hosta mitt på natten ingår, stackarn.. Han har inte vilat mkt den sista veckan utan jobbat rompen av sig nere i huset! Han e så duktig!

Nä nu blir det sängen, ska trots allt upp å jobba tidigt imorgon, så ni som har ledigt i helgen, njut av den och skit i vad det är för väder, det finns alltid nåt man kan göra;)

På bilden nedan är laminatet från Ikea, vad tycks??
Vi är sugna på ett av dom ljusa
överst ev.




5 kommentarer:

  1. Ville bara säga att sådär fruktansvärt mycket sliter man ju inte på sitt golv, inte i vardagsrum i alla fall. Jag kommer aldrig ha något annat än riktigt trägolv/Plankgolv igen och jag har ju också två små som gärna kör och bankar med bilar;)

    Lycka till med golvval!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tjena Therese!
    Sitter å sträckläser nu så jag hänger med :-) Tycker att det golvet upp till vänster va finast! Väldigt vitt men ändå lite liv..
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Emelie!? Ja det var det jag tyckte oxå till att börja med men nu känner jag mig splittrad! Får locka med mig mannen oxå och komma överrens;) kram

    SvaraRadera
  4. Måste jag skriva Danis?!? Kram emelie

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha! Ja kanske det;) kul att du kikat in! Kram å hälsa

    SvaraRadera