tisdag 28 augusti 2012

Den evigt växande golvfrågan!

Vi har problem med att hitta ett fint golv, hjääälp!
Vet DU var vi kan få tag i ett ljust/nästan vitt golv som är slitstarkt och passar i kök och vardagsrum?? Vi blir tokiga!! Googlar, kollar på bloggar, varuhus.. Saken är att vi ska ha golv-värme i hela undervåningen och då kan man inte vilket golv som helst..
Tacksam för tips:)

Annars så e det Gard som är i huset nu och "piggar" upp där det behövs innan vi får betongbilen på besök + rörläggare..
Jag får nöja mig med att ta lite tvätt och annat som man inte har prioriterat den sista veckan..
Imorgon ska jag packa ner lite smått å gott som vi inte behöver fram till flytten..
Måste smårensa lite på samma gång eftersom vi tänkte ha en liten garageloppis innan vi flyttar.. Bättre än att slänga allt:)
Ja ja, nu ska jag nog ta å lägga mig, blev inte många timmar inatt så jag är astrött :/

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar