fredag 17 augusti 2012

Husägare på riktigt:))

Då vart det dagen då nycklarna till huset blev våra:) vi har redan vart där å börjat dra ut lite av den sköna heltäckningsmattan som låg i vardagsrummet trots att jag inte var hemma förrän ca 21.45! Så här kommer lite bilder på hall, trapphall, vardagsrum och kök! Här finns så mkt möjligheter å ser verkligen framför mig hur fint det kommer att bli en dag.. en dag;) vi kommer att lägga fokusering på kök å vardagsrummet först.. Här ska läggas nytt golv, andra väggar, nytt tak å en vägg ska rivas så köket blir större...

Enjoy :)

1 kommentar:

  1. Hej Theres! Catta berättade att du hade börjat blogga och att du har köpt hus som du skall renovera, vad kul:) Jag la till dig i min blogglista så kan jag hålla koll på dig;)

    Skall bli spännande att se steg för steg hur huset blir "färdigt":)

    Kram Johanna

    SvaraRadera