lördag 18 augusti 2012

Riva!!!

Dagen idag har jag jobbat 9-15 men efter jobbet åkte jag hem å bytte till rivningsvänliga kläder å begav mig till huset där Gard hade vart sen 9 imorse tillsammans med en väldigt hjälpsam snickarsvåger, Odd :) heltäckningsmattan är borta, en vägg är riven å väggarna i rummet vi rev väggen (in till köket) har väggar å tak blivit nakna..
När Gard och Odd hade rivit väggen hittade dom enligt mig husets skatt! En gammal tegelvägg:)))) gissa vad det första jag såg va när jag kom!? Gard som känner mig på alla sätt stod bra å skratt med en fnissig Odd när jag kom in å vråla; men åhhh! Kolla den tegelväggen!!! Har smågluttat på den hela kvällen nu å ser verkligen hur bra detta kommer bli! Main ser ju nu att det är massa jobb som väntar;P har en fin bild på ett härligt el hantverk bl.a.;)
Imorgon ska det rivas ut panel i vardagsrummet.. Ses imorgon:)
Kram å god kväll

2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha en del jobb framför er gumman ;)
    Hipp hurra för tegelvägg!! Shit vad snyggt det är =)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. ha ha ha.. jo en del jobb men än så länge bara kul!
    rivningen i helgen har gått som en dans å "lätt" så vi ser ljust på det:)
    nu ska jag läsa lite inne hos dig!
    Stor kram

    SvaraRadera