torsdag 27 september 2012

Same same..

Ja nu har det liksom gott i samma kan man säga, Gard har grejat å hämtat, jag har fått hjälp av Mona att köra 2 goa lass med i stort sett småplocket som vart kvar..
Det som återstår är alla kläder, köks-skåps innehållet, badet å de stora möblerna som vi behöver större bil eller kärra för att få med ner..
Idag kom köket, det ligger flatpackat i källaren på några pallar & där får dom ligga tills vi får in golv i hela 1 plan... Och det är några veckor dit kan man väl säga:(
men men, inget att göra åt det..
På söndagen är planen att gipset ska få komma upp, yeeei:)) då börjar det kännas lite mer färdigt liksom..

Ha en fortsatt fin vecka å
riktigt god helg:)

Kram
Therese

Idag blir det bild på mina gröna crocs som jag springer runt i å känner mig allmänt ful i ;)

2 kommentarer:

  1. Skönt att du får lite hjälp gumman =))
    Men crocs alltså, jo de är sköna kanske men jag är nästan för ett förbud mot dem, nästan det värsta stilbrottet man kan begå tror jag. Men du är ju så jävla snygg för övrigt, så det kompenserar upp det hela ;)

    Ha en superhelg!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, jommen tack, finns trots allt en anledning till att mitt fejs inte e med på några bilder just nu;)
    Jo jag får hålla med dig ang. crocsen, var nog därför jag hade packat bort dom för längesen och väldigt gömt..
    Men men, dom e käcka när jag ska in å ut med flyttgrejer i rummen jag inte vill skita ner mer än nödvändigt!

    SvaraRadera