tisdag 11 september 2012

En dag..

kan börja bra och sluta blä..

En dag jag skulle önska jag hade mina 'riktiga' vänner som känner mig på riktigt nära...
En dag man bara kan sakna en vardag för längesen..
* idag saknar jag er allihop! *

Annars så har Gard vart nere i huset hela dagen med sin pappa och lagt färdigt all frigolit (hur stavas det egentligen??) och fått börjat med att lägga armeringsjärnet som måste ligga färdigt till imorgon då rörläggarna kommer..

Annars ska jag försöka att få till en loppis på söndagen utan Gards hjälp eftersom han måste stå på med massa annat..
Ja vi får se om detta kommer sig;)

4 kommentarer:

  1. Stor kram från mig fina du!! Saknar dig..
    Hade varit riktigt mysigt att komma och hälsa på dig nån dag!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur det känns ibland när man är mitt uppe i både bygg & flytt och tankarna bara mal. Det känns som det aldrig kommer bli färdigt och jag har många gånger undrat vad jag gett mig in i, men på nå´t underligt sätt får man kraften tillbaka och se´n löser sig det mesta.
    Ha bara med i bakhuvudet att det inte alltid blir som man tänkt sig och se möjligheterna och utmaningarna i problemen istället för att köra fast i svårigheterna.
    Rom byggdes inte på en dag som de brukar säga. Låt det ta tid så blir det bra.
    Bamsekramar♥
    Lena

    SvaraRadera
  3. Åh vännen, hur är det? Vet att jag sagt att det inte känns som du bor så långt bort, att du liksom bor runt "hörnet" men när du skriver så här så känns avståndet desto längre!!!!!
    Just nu skulle vi varit hos dig med lite hjälpande händer?
    Loppis låter väl bra?!?!
    Många kramar S

    SvaraRadera
  4. Ja det e liksom runt hörnet men ändå inte när man är glad eller ledsen:( men men, känns bättre nu:)
    Loppisen blir nog framskjuten ännu en gång, sån jäkla stress med att få ihop det i helgen när jag jobbar.. Vi kan väl ringas på söndag!? Kraaam å gosa från mig till M & P

    SvaraRadera