lördag 22 september 2012

Hej å hå:)

Ja nu är läget så att Gard, Odd å Gards pappa grejar i huset å jag har förberett lite för min loppis/ garasjesalg imorgon, blir fullt där ute! För den som bryr sig så är den mellan 11-18 å det finns nåt för alla;)
Kom ner till huset med nybakad äpplekaka idag, det vart uppskattat:)

Annars så har ju hösten verkligen presenterat sig här hos oss idag! Det blåser asasurt å jag fryser!!!
Har lust att shoppa lite goa fina varma tröjor men har satt ett shoppingförbud på mig själv fram tills jag vet hur ekonomin ligger, men man kan ju titta å bli inspirerad;P

Nä nu vankas det lite städning på 2:a våningen i huset så vi lite smått kan börja flytta ner sånt som inte behövs i vardagen:))
Ha en fantastisk helg!

Kram Therese

1 kommentar:

  1. Hej hej! Hösten har kommit till oss på Hönö med, ruggigt och kallt!!!!!
    Många värmande kramar från fam Johansson

    SvaraRadera