onsdag 5 september 2012

Klippte gräs och...

Trampade såklart i en liten kattbajs:P
Typiskt!
Ja ja.. Det var i alla fall nåt jag fick gjort idag:)
Gard har vart ledig idag och vart i huset hela dagen och haft besök av rörgubbarna. Dom har påbörjat lite och det känns skönt, nu går det liksom åt rätt håll:) middag blev det hos Gards ömma moder men har brassat käk till dagarna framöver som vi bara kan värma.. Har blivit alldeles för mkt brödmat det sista kan man väl säga;)
Ok, erkänner.. Lite müsli oxå:)))

Imorgon kommer rörgubbarna tillbaka å jobbar lite till:) jag kanske fortsätter pula lite i trädgården, gör den vinterklar så att säga..


Catta; jag försöker att svara dig emellanåt men nåt ballar ur på telefonen typ varje gång.. Så ville bara passa på här att tacka för alla "tittar" på bloggen å allt det fina du skriver till mig! Stor kram till dig:))

Nedan lite rör-jobb och bild på hur vårat kök kommer se ut (alltså fronterna) men vi kommer ha en vit bänk med svart kant.

Natti natti


1 kommentar:

  1. Hej vännen! Vilket fint kök och superfint med en köksö, nu blir jag verkligen avis på er😜 jobba på så hörs vi! P&K

    SvaraRadera