söndag 5 maj 2013

Livet..

Är underbart oftast innan man av nån anledning, helt plötsligt inte får leva det mer..
Min/vår söta, snälla, omtänksamma och goa mormor fick inte vara med oss längre än till i fredags..
Overkligt, jobbigt och sorgligt att inte vara med dom närmsta hemma i Sverige just nu..
För att skingra tankarna får man bara hålla igång så gott det går..

I veckan var vi lediga på onsdagen och målade det sista på all panel... i 10 timmar! Bu o blä men gott att det är gjort.
Helgen har gått till att jakta efter dynor/kuddar till utemöblerna men hitta inga.. Vi har satt upp det som är början till tv bänk, det sista skåpet var såklart inte bra så det måste bytas:/ överskåpen i köket är äntligen uppe och ska bara fästas lite xtra så jag kan fylla dom med tunga grejer!

Hoppas alla ni haft en bättre helg än mig å att solen fått lysa lite på er!

Kram

Therese











1 kommentar:

  1. Hej gumman,
    usch så tråkigt med din farmor, önskar jag kunde komma och ge dig en kram..

    Ser så fint ut på bilderna, ni är duktiga ni!
    Antar att det är så många gånger, 2 steg framåt, ett bakåt typ. Hoppas det blir bra med skåpen tillslut =)

    Nu får jag ta de små här..
    Puss och kram!

    SvaraRadera