torsdag 30 maj 2013

Jag har gräsfläckar;)


Ha ha, ja det är sant.. 
Efter att ha klippt gräsmattan med fule-crocsen på så vart jag helt grön om fötterna.. Nu är dom lite renare men det hänger igen lite grönfärg på hälen:P
Tänkte jag skulle bjuda på bättre bild av vårt bord i vardagsrummet..

Vi köpte bordet på Home&Cottage när det var mer än halva priset på det:) ibland har man tur!
Bordet är gjort av nån metall, säkert järn och har nån gråaktig metallfärg..(?)


En fin liten hortensia på kvist som ska få torka..

Vinballonger som jag loppat..


Vita ananaser i porslin som får mysa
i köksfönstret..


Orkidén som har överlevt mig!! Helt otroligt:/


Nä nu ska jag njuta av att sitta här i soffan med öppen terassdörr och se lite på tv.. Jobbar helgen så ska få sova ut lite imorgon då jag jobbar kväll!

Ha en skön kväll ni med;)

Kram

Therese

1 kommentar:

  1. Aj, det där gjorde ont! Som en käftsmäll kom avundsjukan, sicket jäkla snyggt bord!! Typ ett sånt jag är ute efter, och så reafyndar du ett sånt, fy dig ;)

    Jaja, gröna fingrar eller gröna fötter, vad är skillnaden liksom ;OD

    Ha bästa fredagen!
    Puss o kram

    SvaraRadera