måndag 27 maj 2013

Livet går vidare..

Ja det är ju så, livet går och väntar inte på oss.. Efter några tuffa veckor är jag tillbaka både här & i vardagen.
Sista veckan har vi varit i Sverige men Gard åkte hem på torsdagen för att hinna ta tag i lite smått hemma..


Utsikten från hamnen på Hönö..


 Det som är kvar tar lite tid att bli klara med eftersom man har jobb hela dagen innan, och äta får man ju inte glömma;)
Nu har jag i alla fall lite mer "färdiga" bilder att visa från kök å tv-hörnan idag!

Taget från matplatsen..



Taget från hallen.. 


Taget från hallen..



Man blir fort bekväm när saker å ting börjar hamna på plats, det är liksom lätt att slänga sig på soffan å se på tv efter middagen.. 
Men men.. Nu ska jag en snabbis till läkaren sen blir det jobba:) 
Ska bli gott att möta det sköna gänget med kollegor jag har!

Hasta la vista

Kram
Therese




2 kommentarer:

  1. Åh, önskar att jag hade haft möjlighet att träffa dig när du var på ön, men jag fick inte till det. Du kanske inte hade haft tid ändå..

    Ni har ju fått det så himla fint! Skulle vilja se större bilder, och mer närbilder, som på soffbordet tex. Det ser himla snyggt ut =)

    Du får jag haffa en liten ligist här ;D
    Puss o kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har skrivit hos dig:) ska se om jag kanske kan få till det du önskar;) stor kram

      Radera