tisdag 20 augusti 2013

Hösten...

Ja den är väl ändå tillbaka? 
Här var det bara ynka 4 grader när jag gick upp imorse :( ! 
Egentligen gör dig mig inget, älskar att mysa ihop mig när hösten kommer med en kopp te, tända ljus å gärna en inspirerande inredningstidning eller nåt bra på burken!
Ja den hösten får jag väl se länge efter eftersom vi har en del kvar att göra på huset.
Just nu lägger G nytt tak, det blir ett ljusgrått tak å nya takrännor-stuprör i nåt åt det gråa metalliska hållet. 
Sen sist har det varit semester å fokus på jobb efter den.. Vi har oxå haft 2 dödsfall i familjen som självklart sätter sina spår på vardagen och vad man orkar att lägga tid å energi på, bloggen har väl inte vart första prio direkt. 
Men tänkte jag skulle dela med mig av några godbitar som dykt upp i sommar i vårt hem :))

                Nya växter, ananas!

  Har äntligen fått bytt ramar på mina bilder.   Fotona är tagna på Hönö.

  Har inhandlat denna gojtingen från Ikea!
     


Ja det får bli allt för idag! Hoppas alla haft en fantastisk sommar å myser till det lite för oss oxå i höstmörkret som väntar!

Stor kram

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar