lördag 19 januari 2013

Det händer nåt..

denna helgen:)

Jag har haft jobbhelg å då passar lite hjälp på att dyka upp:) Roar å Odd har vart här så nu har nästan hela köket fått socklar mm och golvet på badet är snart färdigkaklat:))) jag ser nu duschen närma sig å ingen blir lyckligare än lilla mig när vi kan duscha hemma:)
Imorgon ska det målas lite där vi (läs Gard) har spacklat lite i sovrummet och även fönsterkarm å så!

Just nu kollar jag in P3 guld galan efter lite pizza och cola.. Har bara ätit "skit"mat idag, blir så ibland..:\ åt finlirarmiddag på torsdagen, hjortinnerfilé, så då e det ju ok;)

Ha en super kväll!

C U later:)

Kram
Therese









1 kommentar:

  1. Oj vad det händer grejer, mer mer!! En pizza hade inte suttit fel i denna magge, kan behöva tröstäta lite när J jobbar natt :( Åh, hjort, fy satan vad gott! Skulle jag gjort igår, men..hjort är hjort hehe ;OD

    Puss o kram

    SvaraRadera