tisdag 13 maj 2014

Sen sist..

Ja det är ju ingen stress för oss denna omgången av renoveringen så sen sist har Gard vart där uppe själv för det mesta.. Han har snart lagt klart alla bjälkar i golvet och plastat från tak till golv på en av väggarna.. 



Jag själv sitter och drömmer mig bort i allt fint interiör jag vill fylla huset med! 
Har precis hittat grymt snygga prints som vi bara måste ha, hoppas att jag snart kan visa att som hänger uppe på vår vägg.. Finns ju så mycket kul att hänga på väggarna nu men ser alltför många som har alla samma hemma å då vill jag hellre pröva hitta nåt som inte alla andra har (dröjer nog inte länge ändå) , och det känner jag att jag har gjort nu..

Annars så är ju vårat hem med i ett nummer av tidningen 'rom 123' snart. Ska bli riktigt kul att se sitt hem i tryck!
Senast igår fick jag oxå besked av Plaza Interiör att som vill använda en av mina Instagram bilder i sin tidning! Känns riktigt kul! 

I helgen hann jag med en loppis där jag fick tag i en fin lampfot i keramik från Palshus, Danmark. Jag betalade 10kr och har köpt ny sladd eftersom det inte gick att använda den gamla.. 

En fin skål på fot fick oxå följa med hem, 10kr ! 

Nä nu ska jag tillbringa resten av kvällen i soffan med blicken riktad mot burken! Hoppas på lite mer energi i helgen, har lust att ta tag i ett litet mini projekt :)

Mer spännande å kul grejer är på gång men får dela med mig av det senare...


Ha en fin kväll!

//Therese




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar