onsdag 3 april 2013

Snart.. Ü

Ja snart är vi klara nere på första våningen:))) det ska bli så rackarns skönt!
Vi kommer ha kvar att måla lister men det tar vi pö-om-pö.
Sen e det ju fönsterbyte överallt eftersom dom är alldeles för gamla eller punkterade, men det tar vi när det blivit lite varmare ute...
Nu börjar snart det roliga med att inreda:) kommer nog bli en salig blandning av gammalt/nytt, detaljer/minimalistiskt, mjukt/hårt. Ja vi får se helt enkelt..

Bjuder på lite bilder av några små målningsprojekt jag haft som senaste 2 veckorna och finfint listande av min kära sambo:)) han har verkligen stått i hela påsken mens en annan faktiskt har passat på att åka lite skidor å slumra i den sköna solen som verkligen har visat sig från sin bästa sida:D ja ja, inte bara det, akrylpistolen har faktiskt infunnit sig i min hand för att försöka dölja lite spikhål..

Nä nu måste jag försöka göra nån nytta för i helgen får vi efterlängtat besök av min syster å systerdotter:)) jippi!

Hoppas du å dina har haft en fantastisk påsk!

Kram
Therese












1 kommentar:

  1. Som vanligt vill jag se mer! Är sjukt otålig, men det händer allt grejer, det ser jag :) Snyggt blir det med, allt allt allt!!
    Mysigt med besök från fina tjejerna, hälsa!

    Kram kram

    SvaraRadera